sexta-feira, 26 de dezembro de 2008



Dear,
Have a beautiful, wonderful, creative, special new year.
That their most secret dreams are made.
If I make of them, be very happy!
I comforted his friendship, his company and am pleased me very happy.
His strength, his way of being so special, your foot on the floor is what makes you so different.
I wish success to you, health and strength to face life!
I love you for real, but their friendship is the best that happened to me.
This music is special to you.

Luther Vandross:
My love
There's only you in my life
The only thing that's right
Oh yeah
Mariah:
My first love (yeah)
You're every breath that I take
You're every step I make

Both:
(Oh)
And I
(And I)
I want to share
All my love with you, hey yeah
No-one else will do (mh)
And your eyes (your eyes, your eyes)
They tell me how much you care
Oh, yes
You will always be
My endless love
Oh yeah

Two hearts
Two hearts that beat as one
Our lives have just begun
And forever (forever)
I'll hold you close in my arms
I can't resist your charms
No no no no (no no no)

And I
(And I)
I'd be a fool
For you, I'm sure
You know I don't mind (no, you know I don't mind)
'Cause baby you (baby, baby, baby, baby)
You mean the world to me, yeah
I know I've found in you
My endless love

Yeah (yeah)
Do do, do dooo, do do do

Whooooa
And I
I'd play the fool
For you, (for you baby) I'm sure
You know I don't mind (you know I don't mind)
Oh, yes
You'd be the only one
'Cause no-one can't deny
This love I have inside
And I'll give it all to you
My love (my love, my love)
My my my
My endless love

Mmh
My love

Esta letra foi retirada do site www.letrasdemusicas.com.br
Luther Vandross:
Meu amor
Há somente você na minha vida
A única coisa que o direito
Oh yeah
Mariah:
Meu primeiro amor (yeah)
Você é cada respiração que tomo
Você é cada passo que eu faça

Ambos:
(OH)
E eu
(And I)
Quero partilhar
Todo o meu amor com você, hey yeah
Não vai fazer uma outra pessoa (MH)
E os seus olhos (os olhos, os teus olhos)
Dizem-me o quanto você se preocupa
Ah, sim
Você sempre será
Meu amor infinito
Oh yeah

Dois corações
Dois corações que batia como um
Nossas vidas estão apenas iniciando
E para sempre (para sempre)
Eu vou segurar você em meus braços fechar
Eu não posso resistir seu charme
Não não não não (não não não)

E eu
(And I)
Eu seria um idiota
Para você, tenho certeza
Você sabe que não se importa (não, você sabe Eu não me importo)
'Cause baby you (baby, baby, baby, baby)
Você quer dizer o mundo para mim, sim
Sei que eu encontrei em você
Meu amor infinito

Sim (sim)
Não faça, dooo, fazer fazer fazer

Whooooa
E eu
Eu ia jogar o tolo
Para você, (para você bebê) Eu tenho certeza
Você sabe Eu não me importo (você sabe Eu não me importo)
Ah, sim
Você deseja ser o único
Porque não um não pode negar
Este amor que tenho dentro
E eu darei tudo para você
Meu amor (meu amor, meu amor)
Meu meu meu
Meu amor infinito

Mmh
Meu amor

Quem puder traduzir melhor, por favor não se acanhe.
Obrigada.

Nenhum comentário:

Powered By Blogger

Uma mulher apaixonada pela vida!

Minha lista de blogs

Arquivo do blog